رئيس مجلس الوزراء السيد محمد شياع السوداني يجري زيارة تفقدية إلى دار تأهيل الأحداث في بغداد

   

 

     
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1- كانون الثاني - 2023


أجرى رئيس مجلس الوزراء السيد محمد شياع السوداني زيارة تفقدية، اليوم الأحد، إلى دار تأهيل الأحداث في الكرادة بالعاصمة بغداد.

واطّلع سيادته على مستوى الخدمات الاجتماعية والتأهيلية المقدّمة للنزلاء، مشدداً على أهمية ما تقدمه الدار من جهود لتأهيل النزلاء، وإعادة تقديمهم أفراداً صالحين في المجتمع وفق القانون.

واستمع السيد رئيس مجلس الوزراء من كادر الدار وعدد من نزلائها إلى أهم الاحتياجات والمتطلبات الضرورية التي تحتاجها، ووجّه بتلبيتها وتسهيل الحصول على المستلزمات المطلوبة من قبل إدارتها.
 

المكتب الاعلامي لرئيس مجلس الوزراء
1-كانون الثاني-2023
---------------------------------------

سەرۆک وەزیران به‌ڕێز محەمەد شیاع سه‌ردانی ماڵی چاكسازی له‌به‌غدا ده‌كات
 


ئه‌مڕۆ یه‌كشه‌ممه‌، به‌ڕێز محه‌مه‌د شیاع سودانی سه‌رۆكی ئه‌نجوومه‌نی وه‌زیران سه‌ردانی ماڵی چاكسازی له‌كه‌راده‌ له‌به‌غدایی پایته‌خت كرد.

به‌ڕێزیان ئاگاداری ئاستی خزمه‌تگوزاری كۆمه‌ڵایه‌تی و پرۆسه‌ی چاكسازییان بوو، وجه‌ختیش له‌گرنگی كاره‌كانی ماڵی چاكسازی كرده‌وه‌ له‌بواری چاكسازی و ئاماده‌كردنی ئه‌و كه‌سانه‌ی له‌وێن و گه‌راندنه‌وه‌یان وه‌كو تاكێكی باش بۆ ناو كۆمه‌ڵگا وبه‌پێی یاسا.

هه‌روه‌ها به‌ڕێز سه‌رۆكی ئه‌نجوومه‌نی وه‌زیران گوێ له‌داوكاری و پێداویستیه‌كانی كارمه‌ندان و ژماره‌یه‌ك له‌و كه‌سانه‌ی ناو ماڵی چاكسازی گرت، ورێنموویی كرد داواكاریه‌كانیان جێبه‌جێ بكرێت و ئاسانكاریش بكرێت بۆ دابینكردنی پێداویستیه‌كان له‌لایه‌ن كارگێری ماڵی چاكسازییه‌وه‌.

 

نووسینگەی ڕاگەیاندنی سەرۆکی ئەنجومەنی وەزیران
1ی کانونی دووه‌م - 2022