رئيس مجلس الوزراء السيد محمد شياع السوداني يناقش آفاق عمل القطاع الخاص مع عدد من رجال الأعمال العراقيين

   

 

   
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13- تشرين الثاني - 2022


إلتقى رئيس مجلس الوزراء السيد محمد شياع السوداني، عدداً من رجال الأعمال والمستثمرين وأصحاب المشاريع في القطّاع الخاص.

وجرى خلال اللقاء التباحث في الواقع الاقتصادي الوطني، وآفاق عمل القطّاع الخاص وإسهامه في توسعة فرص العمل والتنمية، وأهم العقبات والتحديات التي تواجهه.

وكشف سيادته، في كلمة له خلال اللقاء، عن عزم الحكومة إنهاء الممارسات الخاطئة التي تمثل عقبة في طريق تنمية هذا القطّاع الاقتصادي الحيوي، داعياً الى أن تكون مشاريع القطاع الخاص متّسقة مع طبيعة التحديات الاقتصادية والاحتياجات التي يواجهها المواطن.

وأعرب السيد السوداني عن قناعته بأنه لا يمكن تصحيح مسارات الدولة الاقتصادية ما لم يكن القطاع الخاص شريكاً أساسياً في هذا التصحيح والإصلاح.

وأكد سيادته أن الفرصة ستكون متاحة ومدعومة من الحكومة للدخول في شراكة بنّاءة مع هذا القطّاع الوطني، الذي يُعوّل عليه كثيراً في تقليل نسبة البطالة، وتوفير تنمية وطنية مستدامة تسهم في تأمين الاستقرار والسلم الاجتماعي، مشدداً على أن المشاريع ستخضع للمنافسة العادلة على أساس مبدأ تكافؤ الفرص وبعيداً عن الاحتكار.

المجد والرفعة لشهداء العراق


المكتب الإعلامي لرئيس مجلس الوزراء
13- تشرين الثاني- 2022
----------------------------------------

به‌ڕێز محه‌مه‌د شیاع سودانی سه‌رۆكی ئه‌نجوومه‌نی وه‌زیران ئاسۆیی كاری كه‌رتی له‌گه‌ڵ ژماره‌یه‌ك له‌خاوه‌نكارانی عێراقی تاوتوێ ده‌كات



به‌ڕێز محه‌مه‌د شیاع سودانی سه‌رۆكی ئه‌نجوومه‌نی وه‌زیران، چاوی كه‌وت به‌ژماره‌یه‌ك له‌خاوه‌نكار و وه‌به‌رهێنه‌ر و خاوه‌نی پرۆژه‌كانی كه‌رتی تایبه‌ت.

له‌دیدارێكدا، ره‌وشی ئابووری نیشتیمانی و ئاسۆیی كاری كه‌رتی تایبه‌ت و به‌شداریكردنی له‌به‌رپاكردن و زیادكردنی ده‌رفه‌تی كار و گه‌شه‌سه‌ندن و گرنگترین كۆسپ وته‌گه‌ره و ڕكمانیه‌كانی ئه‌م بواره‌ گفتوگۆ له‌سه‌ركرا.

به‌ڕێزیان له‌م دیداره‌ له‌وته‌یه‌كی دا ئاشكرای كرد كه‌حكومه‌ت رژده‌ له‌سه‌ر نه‌هێشتنی رێكاره‌ هه‌ڵه‌كان كه‌ده‌بنه‌ هۆی رێگریكردن له‌گه‌شه‌سه‌ندنی ئه‌م كه‌رته‌ گرنگه‌، وداواشی كرد كه‌پرۆژه‌كانی كه‌رتی تایبه‌ت هه‌ماهه‌نگ بن له‌گه‌ڵ سروشتی ڕكمانیه‌كانی ئابووری و پێداویستیه‌كانی هاوڵاتیان.


به‌ڕێز سودانی وتی" بروام وایه‌ ئاراسته‌ی ئابووری ده‌وڵه‌ت راست ناكرێته‌وه‌ ئه‌گه‌ر كه‌رتی تایبه‌ت هاوبه‌شێكی سه‌ره‌كی نه‌بێت له‌راستكردنه‌وه‌ی و چاكسازیدا.

به‌ڕێزیان جه‌ختی له‌سه‌ر ئه‌وه‌ش كرده‌وه‌ كه‌ده‌رفه‌ت له‌لایه‌ن حكومه‌ته‌وه‌ ده‌بێت و پشتگیریشی لێی ده‌كات بۆ ئه‌وه‌ی هاوبه‌شیه‌كی بیناتنه‌ر له‌گه‌ڵ ئه‌م كه‌رته هه‌بێت‌، كه‌زۆر پشت پێ ده‌به‌سترێت بۆ كه‌مكردنه‌وه‌ی رێژه‌ی بێكاری و به‌رپاركردنی گه‌شه‌پێدانێكی نیشتیمانی به‌رده‌وام كه‌به‌شدار بێت له‌گه‌ره‌نتیكردنی سه‌قامگیری و ئاشتی كۆمه‌ڵایه‌تی، دووپاتیشی كرده‌وه‌ كه‌پرۆژه‌كان به‌پێی كێبركێیه‌كی دادوه‌رانه‌ وله‌سه‌ر بنه‌مای به‌رپاكردنی ده‌رفه‌ت و دوور له‌قۆرخكاری ده‌بن.


نوسینگه‌ی ڕاگه‌یاندنی سه‌رۆكی ئه‌نجوومه‌نی وه‌زیران
13ی ته‌شرینی دووه‌می 2022